Budaya Baru Aidilfitri: Artis Bertandang Ke Rumah Boyfriend!

Jika dulu, aktress jelita, Tiz Zaqyah boleh disifatkan antara artis yang amat sukar untuk membuka mulut bagi berkongsi cerita mengenai kisah percintaannya. Namun kini, Tiz lebih bersifat terbuka dan tidak kisah lagi untuk memberi komen mengenai kisah cintanya.

Berkongsi mengenai perancangan untuk menyambut lebaran nanti, Tiz mengakui akan bertandang ke rumah buah hati tercinta.

“Tahun ini, kami akan bergilir beraya di rumah masing-masing. Umumnya sudah mengetahui, saya dan kekasih sebenarnya sudah lama kenal namun ketika itu kami masih belum ada jodoh bersama. Jadi sekarang baru dapat bersatu,” katanya. 

Jelasnya, beliau menyerahkan pada takdir mengenai fasa seterusnya akan hubungan cintanya bersama kekasih. 

“Jujurnya, saya masih belum mempunyai sebarang perancangan mengenai hubungan kami ini, saya serahkan segala-galanya pada Allah S.W.T. Jika saya akan ke fasa seterusnya, pasti saya akan memaklumkan kepada peminat dan juga rakan media,” ulasnya.