"Mat Sabu Syiah?": Ini Jawapan Penyokong Mat Sabu?

Saya kagum Mandela, Che Guevara, Ghandi, Mother Theresa. Adakah bermakna saya Kristian, komunis, Hindu? “Saya juga kagumi Khomeini. Adakah saya Syiah?,”
_____________________________________________________________________________
 Komen pembaca KedahNews.com...
*Di atas adalah petikan hujah kebanyakan penyayang Mat Sabu.

sesungguhnya tokoh2 itu semua tk sama dgn khomeini dan syiah. tokoh2 semua tu berjuang utk kebaikan sedangkan syiah berjuang memusnahkan islam dgn topeng islam.

kagum pada khomeini dn syiah itu bermakna kagum kepada musuh Islam. maka kalau kagum pd khomeini itu tidak mengapa, maka marilah kita kagum pd musuh2 islam yg lain yg jauh lebih hebat iaitu Firaun Abu Jahal Iblis dan Syaitan. atau kagum dgn george bush dan ariel sharon.

"Jgn kamu cenderung hati kpd org yg zalim nanti kamu disentuh oleh api neraka".

terhadap org zalim apatah lagi musuh islam yg kejam dn zalim seperti syiah tidak boleh sesekali kita cenderung hati, sebab kita akan disentuh api neraka.

Apakah kita ingt Allah heran kita ni pemimpin parti islam atau naib presiden parti islam maka kita boleh sokong org zalim demi politik dan kebodohan kita sendiri?

Hentikan cenderung hati pada iran khomeini syiah hezbosyaitan. mereka musuh islam yg nyata. dulu kita semua tertipu sekarang sudah sedar maka wajib bertaubat dn tukar pendirian.

mereka yg ego tidak mahu tukar kpd kebenaran adalah sebenarnya pejuang dunia atas nama Islam. mereka tidak peduli islam dihina, sahabat2 dikafirkan, umat islam dirogol dn dicincang, demi politik sempit mereka tetap sokong iran laknatullah. - MakoFSA