Elina Azman bercinta dengan tunang orang?

Eina Azman
Sejak terpalit dengan kontroversi hebat yang mengaitkan dirinya bersama pelakon, Afiq Muiz, pelakon tinggi lampai, Eina Azman lebih selesa berdiam diri.

Merasakan berdiam itu lebih baik dari berkata-kata, pelakon filem, Zombi Kilang Biskut, ini kembali menjadi perhatian apabila dirinya dikatakan berselisih faham dengan pengarah filem usahasama Malaysia- Indonesia, Kuntilanak Ciliwung.

Namun, Eina kini lebih berhati-hati dalam mengeluarkan sebarang kenyataan agar dirinya tidak lagi dijadikan bahan kontroversi. Meskipun cuba sedaya upaya 'lari' dari dunia glamor yang penuh gosip, namun ternyata nama Eina kini dikaitkan lagi.

Menerusi sebuah portal online, Eina dikatakan menjadi orang ketiga dan merampas tunangan orang.

Perkara ini didedahkan pengikut Eina di laman sosial Instagram, apabila Eina memuat naik gambarnya bersama kekasih di laman berkenaan.

Hampir terkejut dengan soalan yang diajukan, Eina atau nama sebenarnya, Ainur Syakina Azman, 19, pantas menepis dakwaan sebagai orang ketiga.

"Dari mana pula cerita ini boleh timbul? Kekasih saya masih 'solo' dan kami dalam proses untuk mengenali hati budi masing-masing.

"Namun, sebelum ini dia pernah bertunang dan hubungan itu putus setahun setengah yang lalu.

"Kenapa pula saya dikatakan sebagai perampas sedangkan hubungan saya dengannya baharu sahaja terjalin enam bulan!," jelas pelakon filem, Ratu The Movie ini.

Kekasih 'non muslim'

Walaupun kurang setahun bercinta, namun Eina mengakui hubungan itu bakal melalui fasa demi fasa. Malah, menurut Eina, sekiranya ada jodoh di antara mereka, dia tidak akan menolak untuk berkahwin.

Berkongsi mengenai perkenalan dengan jejaka berkenaan, Eina memberitahu kekasihnya itu adalah kenalan rapat abangnya.

"Kekasih saya itu orang Kuala Lumpur dan dia kawan kepada abang saya. Dari situ, saya mula mengenalinya dan semakin rapat.

"Kami sememangnya serius dalam hubungan ini, namun segalanya terserah kepada jodoh.

"Kekasih Eina non-muslim, jadi dia memerlukan tempoh untuk memeluk agama Islam sekiranya kami ingin berkahwin," katanya yang bakal muncul dalam beberapa drama televisyen tidak lama lagi.

sumber - Sinar