Maut berdiri akibat tersalah tekan

Arau: Angkara tersalah menekan butang, seorang lelaki warga emas maut dalam keadaan berdiri akibat tersepit selepas dihimpit sebuah lori yang diturunkan dari sebuah treler dalam kejadian di Mata Ayer, dekat sini, semalam.
Kejadian berlaku kira-kira jam 1.30 tengah hari ketika mangsa Beh Kai Soon, 60, yang juga pemandu treler terbabit cuba menurunkan muatan berkenaan menggunakan kabel dengan cara berundur ke belakang. 
Sumber berkata, mangsa dipercayai mengikat kabel di belakang kepala treler pada bahagian depan lori terbabit untuk diturunkan dengan cara mengundur ke bawah di tapak pembinaan landasan kereta api berkembar, di sini. 

“Mangsa yang berada di bahagian depan muatan lori itu bagaimanapun tersalah menekan butang apabila tertekan butang tarik dan menyebabkan kenderaan berkenaan tiba-tiba merempuhnya.
Foto
ORANG ramai melihat keadaan mangsa di Mata Ayer, semalam.

“Akibat itu mangsa dipercayai tidak sempat mengelak kerana kejadian berlaku dengan pantas menyebabkan lelaki berasal dari Pulau Pinang terbabit tersepit dan maut di tempat kejadian disebabkan cedera parah,” katanya.