Gambar "aksi panas" kekasih artis tersebar di internet?

Terkenal dengan gelaran artis "casanova" Malaysia, Shah Jaszle sememang tidak dapat dinafikan mempunyai beberapa ciri lelaki yang menjadi idaman gadis di negara kita.

Kontroversi yang melanda Shah Jaszle juga tidak kurang hangatnya apabila dia pernah digosip dengan ramai selebriti wanita sebelum ini sering sahaja dilaporkan bermasalah dalam hubungan cintanya.

Mungkin tidak serik dengan pelbagai insiden seperti bertunang dengan orang lain, ditangkap khalwat dengan wanita lain, dia kini dilaporkan sudah pun menjalinkan hubungan dengan wanita lain pula.

Hebat benar artis bernama Shah Jaszle ini, bukan?

Teman wanita Shah kali ini juga tidak kurang "panas"nya dan pihak kami cuba berkongsi serba sedikit gambar-gambar menarik dan seksi teman wanita terbaharu aktor tersebut yang dikenali sebagai Hanis Husna.


Sekiranya para peminat industri hiburan tanahair mengikuti perkembangan artis lelaki ini, mungkin mereka akan setuju bahawa semua wanita yang didampingi Shah Jaszle memiliki penampilan yang menarik, sedikit seksi dan juga mempunyai iras-iras "chinese look", bukan?

Apapun, KedahNews.com mendoakan agar aktor lelaki itu menjadikan kontroversi-kontroversi yang melanda dirnya sebelum ini sebagai satu pengajaran berguna dan menamatkan "karier casanova"nya di jinjang pelamin. -KedahNews.com