Tasha Shila tertekan dikecam peminat kerana teman lelaki Cina


Petaling Jaya – Belum reda isu payudara yang dikecam oleh segelintir pengikutnya, kini pelakon, Tasha Shila sekali lagi menerima pelbagai komen negatif yang dilemparkan pengikut-pengikut di laman sosialnya terhadap hubungan cinta bersama kekasihnya, Han Chen Wong.

Tasha Shila atau nama sebenarnya Natashasheila Abd Razak, 27 tahun, mengakui dirinya amat tertekan apabila hubungan bersama kekasihnya itu telah dikecam hebat oleh peminat-peminat yang terus memberi komen negatif berunsur penghinaan terhadap hubungan mereka.

“Saya memang tertekan dengan komen-komen negatif mereka, ramai diantara mereka terpaksa saya block kerana bersikap kurang ajar.

“Saya tidak perlu menjaga hati peminat, mereka sepatutnya memahami dan bukan mengawal hubungan saya. Cukuplah keluarga saya merestui hubungan kami,” katanya kepada media ketika dihubungi semalam.

Tasha berkata demikian ketika mengulas mengenai kritikan dan komen negatif yang sering dilemparkan oleh pengikut-pengikut laman social instagram setiap kali dia memuat naik gambar bersama kekasihnya.


Amaran jaga telah diberikan kepada peminat yang berniat untuk menghina atau memberi komen negatif terhadapnya tidak perlu menjadi pengikutnya dilaman sosial berkenaan.

Sementara itu, Tasha yang merancang untuk berkahwain pada tahun hadapan mengakui sedang di peringkat memahami dunia masing-masing kerana mereka berbeza haluan dalam bidang kerjaya.

“Pada awalnya dia agak rimas dengan perhatian orang terhadapnya. Saya pula cuba masuk dengan dunia Muay Thai dia, sementara dia belajar memahami dunia saya,” katanya lagi. -KedahNews.com