Adibah Noor Putus Cinta 5 Jejaka!

Bukannya tidak mahu mendirikan rumah tangga namun kisah putus cintanya dengan lima jejaka sebelum ini mungkin menjadi penyebab penyanyi dan pengacara popular, Adibah Noor sehingga kini masih lagi tidak berteman.

Adibah mengakui dirinya begitu selesa hidup solo sambil dikelilingi kawan-kawan baiknya.

Malah, penyanyi berbakat besar ini juga mengatakan rakan-rakan baiknya itu juga yang akan menjaganya di hari tua kelak sekiranya dirinya masih belum bertemu jodoh dengan lelaki yang sesuai.

“Saya ada beberapa orang sahaja kawan yang saya simpan dan ini adalah golongan manusia dalam kehidupan saya yang sampai ke tua kami akan bersama. 

Esok-esok kalau saya tak ada sesiapa, saya duduk rumah diorang kot. Kami akan menjaga satu sama lain,” katanya yang dipetik dari laman web, Ohbulan.

Dalam perkembangan lain, Adibah kini muncul dengan single terbaharu berjudul Bahasa Rindu yang dinyanyikan bersama sahabat baiknya, Nizam Din. 

Sumber: MYNEWSHUB.MY