Buang Imej Seksi, Uqasha Senrose Kini Lebih Meletop Berhijab

uqasha senrose bertudung
Pelakon jelita, Uqasha Senrose memohon agar seluruh peminat industri hiburan tanahair mendoakan perkara-perkara baik untuknya setelah membuat keputusan berhijrah mengenakan imej berhijab  sepenuhnya.

Menurutnya, perubahan ke arah imej yang sewajarnya sebagai seorang muslimah itu tidak dipengaruhi atau dipaksa oleh sesiapa, sebaliknya atas kesedaran dan kemahuan dirinya sendiri untuk berubah ke arah Islam.

"Saya pakai tudung atas diri saya sendiri. Jika pakai kerana dipaksa, perkara ini tidak akan kekal. 

"Saya mahukan yang terbaik untuk diri saya dan jika boleh, saya nak benda ini berterusan. Saya harap orang mendoakan yang baik-baik untuk saya," katanya yang dipetik dari sebuah laman hiburan, Gua.com, baru-baru ini.

Bekas kekasih aktor Pekin Ibrahim, ini juga enggan mewar-warkan perubahannya itu kepada para peminat dan lebih memilih untuk membiarkan orang ramai sendiri mengetahui mengenai penghijrahan tersebut secara diam-diam.

"Saya rasa tak perlulah sampai saya nak kena beritahu satu dunia yang saya kini sudah bertudung. Saya percaya, lambat-laun orang akan tahu juga mengenai perkara ini," katanya lagi.

Uqasha Senrose sebelum ini merupakan seorang aktress yang agak seksi penampilannya dan baru putus cinta dengan Pekin Ibrahim.

Berikut adalah beberapa keping gambar Uqasha yang kelihatan lebih manis dan menawan sejak bertudung litup, bertambah "meletop"! -KedahNews.com

uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung 

uqasha senrose bertudung

uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung