Cabul: Doktor Tak Tahan Tengok Payudara Besar Wanita Melayu


Johor Bharu, 10 Jun – Seorang doktor di sebuah hospital swasta di sini didakwa meramas buah dada seorang pesakitnya ketika menjalankan pemeriksaan terhadap wanita tersebut.

Kejadian dilaporkan berlaku kira-kira jam 10.30 pagi jumaat lalu ketika wanita itu yang hanya mahu dikenali sebagai Nurul, 34 , ke hospital berkenaan untuk mendapatkan rawatan susulan berikutan masalah darah tinggi, hidung berdarah dan menghadapi kesukaran untuk membuang air.

Ketika dalam proses rawatan, doktor tersebut mengarahkan dia berbaring untuk menjalankan pemeriksaan pada bahagian tekaknya.

“Ketika itu, hanya kami berdua di dalam bilik pemeriksaan manakal jururawat berada di luar bilik. Saya tidak bersangka buruk dan mempercayainya kerana doktor tersebut pernah merawat saya sebelum ini,” kata Nurul kepada Media.

Selepas menjalankan pemeriksaan di bahagian tekak doktor tersebut mengarahkan dia supaya menanggalkan baju dan coli bagi tujuan pemeriksaan.

“Disebabkan mempercayainya, saya hanya mengikut arahan apabila diminta membuka baju dan coli namun dia meramas buah dada saya hingga saya berasa sakit.

“Saya mula curiga dan takut apabila doktor menyatakan saiz buah dada saya besar selain mengajak saya melakukan hubungan seks,” jelas Nurul yang merupakan seorang ibu tunggal.

Menurutnya lagi, ketika dia bersiap memakai baju, doktor tersebut bertindak memeluknya dari belakang  dan sekali lagi meramas buah dadanya.

“Malah doktor juga menarik tangan untuk memegang kemaluan saya. Tindakannya itu membuatkan saya terus keluar dari bilik pemeriksaan,” jelasnya lagi.

Nurul berkata, selepas kejadian dia ada berjumpa seorang kakitangan hospital berkenaan yang berada di hadapan kaunter tetapi dia diminta untuk tidak melakukan sebarang laporan berhubung kejadian yang berlaku.

Bagaimanapun dia memutuskan untuk tidak mematuhi arahan tersebut kerana bimbang kejadian yang berlaku itu akan memberikan kesan buruk terhadapnya serta dua orang anak perempuan yang berusia 6 dan 7 tahun.

Dia membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Johor Bharu Selatan sehari selepas kejadian.-KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor