Cinta JLO Musnah Kerana Seorang Maknyah


Penyanyi terkenal antarabangsa, Jennifer Lopez atau dikenali sebagai JLO dikhabarkan telah putus cinta dengan kekasihnya, Casper Smart setelah mengetahu lelaki itu mempunyai hubungan seorang model transgender (maknyah).

Pengakuan mengenai kisah cinta bersama Casper Smart dibuat oleh Jennifer dalam satu program Wawancara iaitu Watch What Happen Live.

Dalam program yang menampilkan Andy Cohen sebagai pengacara, Jennifer telah ditanya mengenai kebaikan dan keburukkan bercinta dengan seorang penari sebelum ini.

“Saya pernah bercinta dengan dua orang penari, pertama saya berkahwin dengan Cris Judd dan bagi saya dia adalah seorang lelaki luar biasa yang saya cintai.
“Kemudian dengan Beau (Casper Smart), kami baru sahaja putus, namun bagi saya dia seorang kawan yang sangat baik,” katanya.
Daripada kenyataan yang telah dibuat itu telah menjelaskan mengenai perhubungan bersama Casper Smart sudah berakhir sekaligus dakwaan kekasihnya telah menjalinkan hubungan bersama maknyah itu adalah benar.
Sebelum ini media antarabangsa melaporkan mengenai krisis perhubungan Jennifer dengan kekasihnya itu mula bergolak kerana lelaki itu dipercayai telah mengadakan hubungan sulit bersama seorang model maknyah. –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor