Gadis Cantik Offer Diri Untuk Dijadikan Isteri??


Wow!!ini peluang terbaik kepada semua golongan lelaki yang ingin berkahwin tetapi tidak mempunyai calon untuk dijadikan isteri.

Seorang gadis cantik yang juga merupakan pelajar di Universiti Putera Malaysia (UPM) sedang mencari lelaki yang sanggup menjadi suami kepadannya dalam satu status yang dimuatnaik di dalam akaun Facebook(FB) yang mengunakan nama Intan Shafina F.

Dalam status yang dimuatnaik dalam FB itu ialah...
"hai. i skrg ada big problem..i nk share ni.. i da prengnent (mengandung) 2 bln.. i nk cari future husband yg sudi terima i seadanya..i student upm serdang..pic i..not fake..bole (boleh) video col (call) i kalo x(tak) percaya..0111666775..i perlu kan future husband dgn segera..xkira la kwin(kahwin) kt mana pn xpe (tak apa)…keling n. kafir xnk la (india dan bukan islam)…melayu islam je..tlg la i…01116668775..keling n paria(India atau Hindu) x.pyh ganggu…
Daripada status yang telah dimuatnaik ini, gadis berkenaan mendakwa dirinya sudah mengandung dan mahu mencari lelaki yang sudi menerima keadaan dirinya itu serta turut meletakkan nombor telefon bimbit untuk dihubungi sekiranya ada yang berminat dengan tawaran tersebut.

Bagi golongan lelaki yang sangat-sangat ingin berkahwin, adakah anda berminat dengan tawaran yang diberikan wanita itu?

KedahNews.com tidak pasti sama ada status yang dimuatnaik ini adalah benar dari pemilik akaun FB ini atau pun akaun laman sosialnya ini telah digodam oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

Sekiranya benar akaun FB ini telah digodam, pihak kami menasihatkan agar gadis ini segera melakukan laporan polis kerana perkara ini sudah tersebar di laman-laman sosial pengguna yang lain.

Tapi seandainya status ini benar-benar dikeluarkan oleh pemilik asal FB ini, KedahNews.com berharap gadis ini akan bertaubat dan berfikir sebelum melakukan apa-apa tindakan yang memalukan diri sendiri. –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor