Maya Karin Tak Takut Sentuh Farid Kamil?

mayaa

Sebelum ini laporan mengenai pelakon Diana Danielle yang berasa cemburu apabila suaminya, Farid Kamil dipegang oleh pelakon, Nora Danish dalam sekeping gambar yang dimuatnaik dilaman Instagram pelakon itu mencetuskan kontrolversi antara mereka.

Menurut Nora, gambar yang dimuatnaik itu adalah untuk mempromosikan filem terbarunya bersama Farid Kamil berjudul Malam Pengantin tetapi perkara tersebut tidak disenangi isteri aktor berkenaan, Diana yang dilihat mengritik tindakan pelakon wanita itu.

Isu itu heboh diperkatakan oleh para pengguna laman Instagram yang rata-ratanya menganggap Diana seolah-olah sengaja mencetuskan kontrolversi bagi menjatuhkan reputasi Nora Danish.

Hal ini pastinya akan mencetuskan kebimbangan dikalangan pelakon wanita sekiranya diminta bergandingan dengan pelakon lelaki tersebut.

Bagi pelakon Maya Karin yang akan terlibat dengan promosi filem bersama Farid dalam filem Lagenda Budak setan 3, dia tidak akan takut sekiranya diminta untuk beraksi berpegangan tangan dengan pelakon itu.

“Saya rasa saya tak pernah melangkaui batas, of course saya ada pegang-pegang hero saya jadi saya takkan tiba-tiba rasa bersalah atau segan dan saya takkan rasa takut”.

“Ianya semua dilakukan atas dasar kerja, depends on sejauh mana keakraban saya dengan pelakon itu, semuanya terletak atas batas dan niat, so saya tak takut kalau ditegur,” katanya memetik Ohbulan.


KedahNews.com berharap Diana yang juga seorang artis memahami situasi berkenaan dan mungkin tindakanya baru-baru ini bertujuan untuk membantu mempromosikan filem lakonan suamninya itu, Siapa tahu kan? –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor