"Ops Kereta Goyang": Koleksi Gambar Aksi "Melampau" Tersebar?


Negara Jepun merupakan sebuah negara maju dan rakyatnya bebas melakukan apa juga tindakan asalkan tidak melanggar undang-undang dan keselamatan negara mereka.

Jepun sebelum ini dikenali dengan sebuah negara yang berpegang teguh kepada adat resam meraka dan kebanyakkan rakyat mereka dahulunya boleh diibaratkan sebagai sangat pemalu.

Tetapi akibat pekembangan yang semakin canggih, adat budaya yang dulunya dipengang kuat kini dilihat tiada lagi pada rakyat negara tersebut. Tidak hairan mengapa industri lucah boleh berkembang pesat di negara matahari terbit itu.

Hal ini telah menjadi satu fenomena di Jepun dan kebanyakkan gadis Jepun sudah hilang perawan ketika mereka masih bersekolah ataupun di usia remaja.

Disebabkan peningkatkan kes tersebut, sebuah program reality show  telah di aturkan bagi mengenalpasti apa yang sebenarnya dilakukan oleh kaum muda Jepun sehingga fenomena seks bebas berleluasa.

Dalam program ini mereka berjaya menerjah beberapa pasangan muda yang sedang asyik melakukan seks di dalam kereta. Tidak sukar untuk mencari pasangan-pasangan ini, mereka hanya perlu memerhati keadaaan kereta sama ada dalam keadaan stabil ataupun dalam keadaan bergoyang-goyang.

Fenomena ‘kereta goyang’ banyak berlaku di tempat-tempat gelap dan sunyi. Perbuatan mereka memang tidak akan dilaporkan kepada polis kerana di Jepun tiada tuntutan mengenai kesalahan yang sekiranya berlaku di Malaysia sudah pasti pasangan akan di hadapkan ke mahkamah.

Namun, para perlaku perbuatan tersebut pasti berasa sangat malu apabila gambar mereka di ambil dan didedahkan dalam program realiti di negara tersebut.

Di sini KedahNews ingin berkongsi beberapa keeping gambar aksi pasangan ‘kereta goyang’ yang berjaya di ambil dalam progam realiti berkenaan. –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor