Payudara Punca Marcelo Jaringkan Gol Sendiri? #WorldCup

Selain pakaian yang berwarna-warni serta menconteng muka dengan warna melambangkan negeri masing-masing, penyokong bola sepak luar negara mempunyai banyak lagi cara untuk menyuarakan sokongan mereka.
Bagi sesetengah penyokong wanita yang obses dengan para pemain negara mereka yang kacak, pastinya tindakan mereka ada kalanya lebih drastik dan menggoncang jiwa anda.
Beberapa orang penyokong wanita negara Argentina dan Brazil dilihat agak terlajak sokong apabila sehingga sanggup mendedahkan bahagian intim tubuh mereka demi sokongan kepada pasukan kegemaran.
Di blog gabancomel.blogspot.com, ada artikel ditulis mengenai para penyokong ini yang menayangkan payudara mereka kepada pemain pujaan hati sebagai memberi sokongan sambil meraih perhatian pemain mereka.
Brazil_2
Negara luar khususnya di barat, perkara sebegitu sememangnya biasa dilakukan kerana bagi mereka bahagian itu hanyalah bahagian istimewa yang boleh ditunjuk-tunjuk untuk perhatian.
KedahNews.com rasa, kerana gejala inilah Marcelo terlajak sehingga menjaringkan gol sendiri pertama Brazil dalam sejarah pusingan akhir Piala Dunia FIFA ketika bertemu Croatia pada perlawanan pembukaan sebelum ini.
Lihat sahajalah wajahnya, yang terbeliak apabila melihat sesuatu seperti itu.
Manakala bagi Argentina pula, mungkin kerana itu pemain mereka Lionel Messi begitu bersemangat sehingga berjaya mendapatkan gol pertama beliau sejak menyertai Piala Dunia FIFA pada 2010 di Afrika Selatan.
Sumber: Mynewshub.my