Wanita Bogel di Balkoni Pemain Pasukan Piala Dunia England?

wanita+misteri

Brazil, 19 Jun – Kelibat seorang wanita misteri yang sedang berbogel di balkoni hotel milik salah seorang pemain skuad Piala Dunia England mencetuskan kekecohan baru-baru ini.

Gambar wanita ini sempat dirakam oleh lensa kamera seorang saksi yang menyedari kelibatnya dan tidak dapat dipastikan bilik pemain mana wanita itu ditemui.

Menurut seorang saksi, wanita itu seolah-olah sengaja berada di balkoni milik seorang pemain England untuk menarik perhatian orang ramai walaupun sedar dirinya sedang diperhatikan.

Kehadiran wanita itu pasti mencetuskan kebimbangan di kalangan isteri dan teman wanita pemain pasukan England yang dikenali sebagai Wife And Girlfriend (WAGS) yang dipenuhi ramai bintang seperti Wayne Rooney dan Steven Gerrard.

Adakah skandal seks pemain pasukan England akan kembali menghangatkan suasana Piala Dunia di Brazil? Atau ini merupakan factor yang telah mengakibatkan pasukan England tewas dalam perlawanan pertama menentang Itali baru-baru ini?

Ini tidak dapat dipastikan oleh KedahNews.com, tapi sejarah membuktikan pemain pasukan England mempunyai banyak skandal seks yang melibatkan  pemain seperti David Beckham dan Wayne Rooney sebelum ini. –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor

wanita+misteri+1