Zara Zya kecewa di anggap perempuan bermulut jahat

Kuala Lumpur, 9 Jun – Pelakon cantik Zara Zya menafikan bahawa dirinya bermulut jahat dan berasa kecewa apabila dia dituduh bermulut celupar dengan menjaja cerita buruk mengenai aktor Azlee Khairi kepada rakan artis yang lain.

Menurut Zara Zya atau nama sebenarnya Zainurul Razla Mohd Zainuddin, 29 , mengakui dirinya terkejut apabila dituduh sebagai perempuan bermulut jahat sedangkan dia tidak pernah berkelakuan seperti itu dan menganggap tuduhan yang dilemparkan ini adalah fitnah untuk menjatuhkan dirinya.

“Mula-mula rasa geramlah juga apabila membaca berita kononnya saya bermulut celupar memburukkan dia (Azlee). Sedangkan saya tidak pernah berbuat begitu.

“Entah apa tujuan mereka yang menyebarkan cerita seperti itu tentang saya, saya tidak tahu. Apa yang saya rasakan ini adalah fitnah,” katanya kepada Media semalam.

Memetik laporan sebuah akhbar mingguan semalam, Zara dikatakan masih bermusuhan dengan pelakon yang juga merupakan pasangannya dalam drama “Love You Mr Arrogant”, Azlee Khairi , walaupun mereka berdua menafikan laporan tersebut.

Dalam pada itu, Zara yang baru sahaja memenangi Anugerah Pelalon Baru Wanita Popular dalam  Anugerah Bintang Popular Berita Harian menegaskan dirinya masih seperti dulu walaupun segelintir media melaporkan dia sudah lupa diri apabila sudah dikenali.

“Lapan tahun saya bergelar pelakon dan tiba-tiba nama saya naik menerusi drama Love You Mr Arrogant membuatkan saya berasa amat bersyukur kerana akhirnya orang melihat bakat saya.

“Tetapi saya juga perlu tahu ketika orang gembira dengan kejayaan kita, ada juga yang tidak senang. Saya akur tentang perkara itu,” ujuarnya lagi dalam keadaan kecewa semalam.


Pihak media cuba mendapatkan kenyataan daripada Azlee Khairi tetapi pelakon itu masih gagal dihubungi sehingga kini. –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor