Astro Bayar Ribuan Ringgit Untuk Azwan Ali Maki Orang?


Kuala Lumpur, 10 Julai – Diva sensasi, Azwan Ali (Diva AA) mengakui pernah dibayar ribuan ringgit oleh pihak Astro hanya semata-mata untuk memaki para peserta dalam program MasterChef Selebriti dua tahun lalu.

Menurut Azwan Ali, dia tidak kisah sekiranya dituduh sebagai lelaki bermulut jahat atau diberi pelbagai gelaran oleh masyarakat  mengenai dirinya kerana beranggapan ini adalah satu sumber rezeki yang tidak putus-putus dikurniakan Allah SWT kepada pengacara ini.

“Pihak Astro pernah tawarkan saya tugas memaki hamun para peserta MasterChef Selebriti untuk musim dua tahun lepas. Untuk job itu saja, saya dibayar ribuan ringgit.

“Jadi saya tak kisah, kalau orang tak suka, benci dan menyampah dengan saya, saya tak peduli semua itu,” katanya memetik portal Malaysian Digest.

Pengakuan Diva AA ini pasti mencetuskan satu lagi kontroversi apabila mengaitkan saluran penyiaran swasta yang berpengaruh di Malaysia.

Dalam perkembangan lain, Azwan turut memaklumkan bahawa dia akan berangkat ke Mekah pada 21 Julai ini bagi menunaikan umrah buat kali ketujuh. –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor