Azwan Ali Ludah Peniaga Bazar Dan Pengguna Laman Sosial Di Bulan Ramadhan..


Siapa tak kenal dengan, Azwan Ali artis yang mengecop dirinya sendiri sebagai seorang “diva”negara.

Kalau bab memaki hamun orang tidak kira di laman sosial atau pun secara umum, KedahNews.com rasa tidak mungkin setanding artis ini.

Apa yang KedahNews.com ingin sampaikan mengenai "diva" ini tindakannya yang kembali meroyan di laman sosial dengan memaki hamun kebanyakkan peniaga di bazar Ramadhan sekitar Kuala Lumpur(KL) yang dikatakan menjual makanan tidak sedap dan seperti sampah.

azwanpropa6

azwanpropa4


Menurut sumber yang diterima, Azwan Ali telah bertindak untuk pangkah (banned) semua bazar di KL kerana dia telah termakan tauhu sumbat basi yang dibelinya untuk berbuka.


azwanpropa5


Beberapa pengikut Azwan di laman Twitter yang menegur tindakannya itu turut di maki sehingga dia mengelar mereka sebagai anak setan dan anak sampah yang sanggup makan tahi.


azwanpropa1


azwanpropa2

Teguran yang dibuat itu menyebabkan Azwan bertindak meminta bantuan pengurus peribadinya untuk menyekat akaun-akaun mereka di laman sosial berkenaan.

azwanpropa3


Fullscreen capture 722014 110009 AM


Terkejut pihak KedahNews.com apabila membaca sumpah seranah yang dikeluarkan Azwan Ali terhadap peniaga di bazaar dan beberapa pengikutnya.

Mungkin ada kebenaran mengenai kemarahan artis ini tapi KedahNews.com rasa ayat-ayat yang digunakan oleh seorang artis yang berulang kali ke Mekah untuk mengerjakan Umrah tidak sepatutnya begitu kerana ini akan mencerminkan dirinya sendiri.


KedahNews.com tidak mahu memberi ulasan selebihnya kerana bimbang turut di gelar anak setan oleh Azwan Ali. Pihak kami berharap di bulan yang mulia ini dapat membuka pintu hati artis ini dan orang ramai agar menggunakan akal fikiran dalam melakukan sesuatu perbuatan. Bahasa menunjukkan bangsa bukan? –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor