Isteri Awie Curi RM250,000 Punca Dibelasah?


Gosip artis Malaysia Punca Gambar Awie Pukul Isteri Rozana Misbun? Heboh satu Malaysia apabila pada mulanya tersebar berita artis Malaysia Awie pukul Rozana Misbun (isteri Awie) yang mana dihebahkan sendiri oleh akhbar Berita Harian sekitar awal bulan Jun 2014.

Menurut laporan Berita harian, Awie telah pukul Rozana Misbun (isterinya) di depan khalayak ramai di sekitar sebuah bank yang terletak di Ampang telah memeranjatkan kalangan kakitangan bank, dan pelanggan bank tersebut sewaktu berada di sana.

Sehingga ada cakap-cakap termasuk daripada sebuah blog hiburan di malaysia mengatakan Rozana Misbun telah curi duit dan wang Awie sendiri sehingga menyebabkan Awie hilang sabar terhadap perlaku isterinya.

Tiba-tiba tersebar gambar Rozana Misbul cedera teruk dikatakan akibat kena pukul pada 27 Jun 2014


Ada cakap-cakap yang mengatakan punca gambar Awie pukul isteri Rozana Misbun selepas Awie mendapati duit simpanannya berjumlah RM250,000 telah hilang dan mendapati Rozana Misbun telah curi duit tersebut. Wallahualam. Sama-sama kita tunggu berita terkini yang selanjutnya mengenai kes kononnya Awie pukul isteri Rozana Misbun bagi mendapatkan berita sebenar selepas ini.

Sumber : beritasemasa.com