Kenal Betul-Betul Wanita "Syaitan" Ini...

Gambar di atas merupakan gambar ahli politik wanita Israel, Ayelet Shaked, dan KedahNews.com memohon umat Islam di seluruh dunia supaya mengecam betul-betul mukanya supaya tidak terlepas peluang untuk menampar muka atau pijak kepalanya sekiranya bertemu dengan wanita itu.

Ahli Parlimen Israel itu baru-baru ini dilaporkan dengan angkuhnya berkata bahawa kesemua rakyat Palestin merupakan pengganas yang harus dihapuskan segera dari muka bumi.

Lebih buruk lagi, wanita syaitan itu turut menegaskan bahawa golongan wanita Palestin perlu dibunuh terlebih dahulu supaya keturunan rakyat Palestin akan mati dan tidak akan terus berkembang.

“Mereka (para ibu) harus mati, rumah mereka perlu dimusnahkan, agar mereka tidak lagi boleh melahirkan keturunan pengganas. Mereka semua merupakan musuh kita dan mereka perlu mati di tangan kita (rejim zionis),” katanya yang dipetik dari laporan Press TV.

Sumber terkini dari Palestine memaklumkan bahawa seramai 214 penduduk Palestin telah terkorban sejak rejim zionis membedil Semenanjung Gaza bermula minggu lalu.

Perdana Menteri Turki, Recep Tayyip Erdogan, dalam mengulas kenyataan Ayelet itu jelas marah dan beliau menyamakan wanita tersebut dengan ahli politik Jerman, Adolf Hitler, yang namanya cukup sensitif di kalangan orang Yahudi.

Mungkin Erdogan sengaja mahu menyakitkan hati Ayelet dengan menyebut kembali nama Hitler yang sebelum ini telah menyebabkan lebih kurang 6 juta bangsa Yahudi dibunuh dalam satu peristiwa hitam golongan Israel itu yang digelar "The Holocaust". -KedahNews.com