Sahabat Baik Bongkar Cerita Tipu #RozanaMisbun?


BARU semalam temubual eksklusif bersama Rozana Misbun, 36, disiarkan menerusi mStar Online yang menceritakan penderitaannya kerana dihalang untuk berjumpa dengan tiga anak kandungnya oleh suaminya, Awie, 46.

Ia merupakan rentetan kepada dakwaan penyanyi itu telah menyerang isterinya sehingga mendatangkan kecederaan teruk pada awal bulan lalu.

kes-awie-pukul2

Bagaimanapun, hari ini heboh pula mengenai pendedahan terbaru oleh seorang pengguna Instagram yang juga kawan baik Rozana  yang menceritakan mengenai punca sebenar kejadian itu dari sisi lain.

Menerusi Instagramnya, ‘mygothsoul’, beberapa ‘screenshot’ perbualan serta status telah dimuatnaik yang menunjukkan Rozana cuba menipu pihak media mengenai kes itu.


Kawan Baik Dedahkan 'Penipuan' Rozana Misbun Di Instagram!


Menurutnya, isteri penyanyi itu sengaja membuat laporan polis mengenai kecederaannya itu bagi menutup isu menutup isu ‘curi duit’ Awie yang berjumlah ratusan ribu yang heboh sebelum ini.

“Re-post Ada org kata, saya buat polis report sebab saya trauma lah, takut nyawa terancam lah, sebab kena pukul…… Nah saya bagi, sebab sebenar kenapa Hmmmm buat polis report. Tujuan Utama Adalah untuk menutup issue tentang wang ringgit. Theory atau pandangan. Saya kenapa buat polis report ialah ……Dengan buat polis report dia boleh create simpati Dan yang paling penting Kalau dia tak payah bayar duit tu balik, dia Akan drop the charges…… Ini yang korang sibuk nak support ?
“Dia memang ada niat jahat. Esok saya nak post chat tentang macamana org yang kata dalam kesakitan yang amat sangat tu bersembang dan boleh keluar jalan jalan dan Kalau gambar yang tersiar tu gambar yang diedit. Katanya dia Tak tahu siapa ambik gambar konon…., dah sah sah u posing for THE pic. Tak faham kenapa nak buat semua ni menambah keruh.
“Tak cukup ke You took all THE Money? Tak cukup ke You maki maki anak anak and tidak menjaga kebajikkan mereka. Kebajikkan anak anak bukan setakat bagi makan and hantar sekolah…… You nak bina hidup baru go ahead. Tak payah nak heret anak anak ke mahkamah and polis. Sudah sudah lah hidup menipu and menyusahkan org.
“Awalnya dulu Awie tak buat repot sebab You ask him to forgive You and bagi You waktu untuk memperbaiki. Tapi rupanya dalam diam You buat plan jahat. You kena kan dia. Betul dia Salah……. Tapi tak sebesar Salah Rozana . Pada yang melihat, Tolong JGN sekadar mmembela dia di pukul. Kenapa tak de org pun yang marah Dan maki dia sebab memperhabiskan wang anak anaknya. Macam ni ke seorang ibu. Saya yakin disaat Ini dia Pasti Sudah pulih Dan cantik seperti biasa. Tapi duit anak anak 250k bukan senang nAk dapat balik. JGN ingat semua org kaya .
“Kita tak tahu perih org mengumpul duit tu. So pada semua berlaku adil lah sehingga anda tahu kebenaran. JGN hentak satu pihak. Macam kami yang tahu kisah sebenar, kami bukan menyokong sesiapa tapi hanya mennyatakan apa yang benar. #meniputahapdewa #rozanamisbun #awie #bayarhutangwoinakraya #nakpakaibrandedtapikokak”
Pada masa yang sama, dia turut mendedahkan sikap Rozana yang dikatakan suka membeli-belah barangan berjenama.

Kawan Baik Dedahkan 'Penipuan' Rozana Misbun Di Instagram!


‘Mygothsoul’ turut berkongsi ‘screenshot’ komen anak Awie, Puteri Aleeya Antasha, 14, yang dilihat seolah-olah memerli video kenyataan Rozana mengenai nasib dirinya sebelum ini.


rozana 3

“Ini Adalah comment Dari Dan capture dari pada video and statement yang Rozana misbun buat semalam. Sila Lihat comment Dari anak Awie aleeya. “Siapa director ni?” Tidak Kah Ini satu statement yang jelas Dan terang bagai mana dia menjaga anak anak? Lagi nAk cakap dia ibu yang baik segala..,,,, hubungan dia dengan anak anak arni baik Sahaja?
 “Oh come on Rozana. NAk menipu pun agak agak. JGN ingat you boleh suruh kita orang menipu untuk you lagi….. Semua orang tahu betapa kuat you drama….. Airmata simpan lah…… But again Kalau tengok video dia anda Akan perasan mana Ada airmata keluar…. Hati batu and pura pura.. #bercakappakaiotak #sudahsudahlahmenipu #rozanamisbun #awie #adaakukisah #meniputahapdewa”
Fuh, semakin rumit nampaknya kes ini!

Apapun, kami sendiri tidak berani mengesahkan kesahihan kenyataan tersebut.

Cara terbaik, tunggu sahaja keputusan daripada pihak mahkamah selepas ini.

Sumber: Mynewshub.my