Seks Di Khalayak Umum, Pasangan Kini Diburu


Rusia , 7 Julai – Sepasang kekasih kini diburu oleh pihak berkuasa Rusia kerana bersalah melakukan hubungan seks secara terbuka di sebuah Bandar negara itu.

Menurut laporan media di Rusia, pasangan kekasih ini seolah-olah tidak mempunyai sifat malu apabila sanggup melakukan hubungan seks di khalayak ramai, pada waktu siang yang menjadi tumpuan orang awam lalu lalang di situ.

Pasangan ini telah dilihat melakukan hubungan seks selama 15 minit tanpa mempedulikan orang ramai yang melihat perbuatan mereka itu.

Selain itu, sebaik tamat adegan seks itu, kedua-duanya kemudian bangun dan ketawa, seolah-olah tiada apa-apa yang berlaku.

Aksi panas pasangan ini berjaya dirakam oleh seorang lelaki, Aleksey Douhov, 26, yang bertindak memuatnaik video tersebut di dalam media sosial.

Tinjauan yang dibuat oleh media Rusia mendapati video klip yang dimuatnaik itu telah menjadi satu viral paling diminati di negara itu.

Video klip itu menjadi klip yang paling ditontoni orang ramai di Rusia.

Penyebaran video klip pasangan ini telah menyebabkan Ahli Parlimen di situ mengamuk dan mahu pihak berkuasa mengesan pasangan terbabit untuk diambil tindakan atas tingkah laku mereka.-KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor