Video: Roket Pejuang Palestin Huru-Harakan Majlis Kahwin Yahudi..!

Jangan ingat umat Islam lemah. Jangan sangka umat Islam tidak mampu bertindak balas dan jangan fikir umat Islam di seluruh dunia akan berdiam diri atau hanya mengutuk dengan lisan saja terhadap kekejaman rejim Yahudi Zionis Israel.

Tersebar di laman media sosial, Youtube, sebuah klip yang memaparkan majlis perkahwinan rakyat Israel yang terganggu dengan kehadiran serangan roket dari para pejuang yang sedang berjihad di bumi Palestin.

Dalam klip tersebut, tetamu di majlis berkenaan bertempiaran melarikan diri dan tidak menghiraukan majlis perkahwinan yang sedang berlangsung kerana risaukan keselamatan diri masing-masing.

Kedengaran juga siren yang dikenali sebagai "tzeva adom" yang dibunyikan pihak berkuasa Israel setiap kali menerima serangan balas dari para mujahidin di bumi anbiya' itu.

Yakinlah bahawa umat Islam di seluruh dunia tidak akan "tidur" selagi kezaliman dan kekejaman puak Yahudi laknatullah itu tidak dihentikan buat selama-lamanya.

Sama ada secara terbuka atau tersembunyi, kita semua akan memberikan sokongan tidak berbelah bagi pada rakyat Palestin yang sekian lama hidup menjadi mangsa kezaliman rejim Zionis yang mencemar kota suci itu.

Saksikan klip video berkenaan...