Amy Search Sedia Terima Kekasih Nabila


Kuala Lumpur, 3 Ogos – Penyanyi rock kumpulan Search,Suhaimi Abdul Rahman atau Amy Search telah memaafkan teman lelaki anak perempuannya, Nabila Huba dan sedia menerima lelaki itu seandainya benar mereka bercinta.

Amy berkata, dia tidak pernah menghalang perhubungan cinta anaknya dengan mana-mana lelaki kerana perkara itu adalah pilihan hati Nabila sendiri.

Menurut penyanyi itu lagi, kemarahannya terhadap kekasih Nabila sebelum ini sudah kembali jernih kerana lelaki tersebut sanggup berhadapan dengannya untuk memohon maaf atas perkara yang berlaku sebelum ini.

"Sebenarnya saya tidak pernah menyekat mana-mana lelaki yang ingin berkawan dengan Nabila kerana itu pilihannya.

"Walaupun pernah marah dengan kekasih Nabila, tetapi jauh di sudut hati, saya tidak berdendam.

"Cuma saya bersyukur kerana dia seorang yang bertanggungjawab, berani berdepan dengan saya dan kerana dia juga hubungan saya dan Nabila, Alhamdulillah, kembali jernih," katanya kepada mStar Online.

Sebelum ini, tindakan Nabila memuatnaik gambar mesra bersama kekasihnya di Instagram semasa bercuti di luar negara mendapat teguran yang agak kasar daripada Amy Search.

Selain itu, Nabila juga dikatakan langsung tidak bertemu dengan bapanya dan beraya bersama keluarga sendiri malahan bertindak pergi ke Singapura untuk bercuti serta menyambut raya di sana sebelum ini.


Walau bagaimanapun, persengketaan dua beranak ini sudah kembali jernih apabila Nabila telah pulang beraya bersama bapanya pada Isnin lalu dan perkara itu dikongsi oleh Amy Search dengan memuatnaik gambar mereka sekeluarga di Instagram dengan satu status syukur kerana hubungan dia serta anaknya sudah kembali pulih.

"Apa yang telah berlaku sebelum ini menjadi satu pengajaran buat saya mahupun Nabila. Alhamdulillah, moga kebahagiaan ini kekal akhir hayat," ujarnya lagi.-KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor