Gadis Bertudung Berselfie Dengan Alat Sulit Lelaki?


Sekeping gambar seorang gadis bertudung melakukan aksi lucah bersama satu objek menyerupai kemaluan lelaki (dildo) telah menjadi viral dikalangan pengguna lama sosial apabila foto tersebut mula tersebar di laman sosial baru-baru ini.

Tindakan gadis yang bertudung litup dan berbaju kurung itu menimbulkan persoalan di benak fikiran KedahNews.com apa sebenarnya tujuan yang ingin di sampaikan oleh remaja tersebut.

Adakah gadis ini berniat untuk bergurau atau ada motif tertentu yang kita sendiri tidak ketahui kewajaran tindakan remaja berkenaan.

Sekiranya benar tindakan gadis ini semata-mata untuk bergurau, ia tidak seharusnya dijadikan bahan gurauan kerana ini jelas menjatuhkan imejnya sebagai seorang gadis beragama Islam apabila foto yang dirakam mula tersebar di laman sosial.

Apa yang dilakukan gadis ini juga sebenarnya akan menjatuhkan imej keluarganya sendiri malahan ia akan menjadi kritikan para pengguna laman sosial kerana perbuatan tersebut jelas melanggar budaya masyarakat di negara ini.

KedahNews.com berharap gadis ini dapat mengambil pengajaran daripada apa yang berlaku sekiranya benar dia menyesali tentang perkara tersebut tetapi seandainya remaja ini berbangga dengan gurauan ini berkemungkinan sifat malu yang ada di kalangan wanita sudah tiada dalam dirinya. –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor