Hanez Suraya Tayang Perut Kepada Peminat?


Pelakon Hanez Suraya kembali mencetuskan kontroversi apabila memuatnaik sekeping gambar yang jelas mendedahkan bahagian perut di laman sosial.

Sebelum ini, Hanez pernah menimbulkan kontroversi panas apabila tindakan pelakon tersebut menjalinkan hubungan cinta bersama suami orang telah mendapat kecaman daripada orang ramai yang menganggap dia sebagai perosak rumah tangga pasangan itu.

Kontroversi tersebut jelas memberi kesan yang sangat mendalam dalam kehidupan Hanez sehinggakan dia seolah-oleh dipinggirkan oleh peminatnya sendiri.

Berbalik kepada gambar yang dimuatnaik oleh Hanez di laman sosial, adakah foto tersebut akan membantu pelakon itu menaikkan kembali namanya di kalangan peminat industri hiburan?

 Menurut sumber yang dipetik oleh MyNewsHub.my, foto tersebut dipercayai telah di ambil oleh Hanez ketika sedang bercuti di Singapura baru-baru ini.

Dari pandangan pihak KedahNews.com, para peminat tidak seharusnya terus menghukum Hanez dengan kesalahan yang pernah dia lakukan sebelum ini.

Wajar untuk kita semua memberi peluang kepada Hanez untuk membetulkan segala kesalahan yang mungkin dilakukan tanpa disedarinya.

Semua orang pernah melakukan kesilapan dan harus kita ingat setiap peluang kedua yang diberikan sentiasa membuahkan hasil yang sangat ‘lumayan’. –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor