Raja IIya Kongsi Gambar 'Hot' Di Laman Sosial!!


Siapa tidak kenal dengan pelakon, Raja Ramilah Begum Raja Mohamad atau Raja IIya yang kian diminati oleh peminat industri hiburan di negara ini.

Di samping menjadi pelakon, Raja IIya turut dikenali sebagai seorang model iklan produk kosmetik berjenama yang semakin laris diperkatakan di kalangan para peminat.

Apa yag KedahNews.com ingin sampaikan bukanlah mengenai pembabitan pelakon ini dalam industri hiburan tetapi tindakan memuatnaik gambar panas dilaman sosial Instagramnya yang mendapat teguran beberapa penguna di laman sosial berkenaan.

Cara pemakaian yang seksi sudah tidak dapat dipisahkan dengan pelakon kerana dia sering tampil dengan pakaian-pakaian ‘tidak cukup kain’ sehingga menjadi tumpuan lensa-lensa kamera ketika menghadiri sesuatu majlis.

Fullscreen capture 8192014 125847 PM

Raja IIya pernah menimbulkan kontroversi hangat, apabila tindakan bekas tunangnya memutuskan perhubungan mereka gara-gara gambar panasnya tersebar dilaman sosial.

ilya5

ilya2

ilya1

ilya3

ilya6

Adakah Raja IIya tidak mengambil pengajaran terhadap kisah silamnya itu?

KedahNews.com berharap Raja IIya akan lebih berhati-hati dalam cara pemakaian kerana tindakanya itu tidak akan menjamin pelakon berkenaan menjadi seorang bintang hebat di negara ini dan jika diukur dari sudut agama ia jelas satu perkara yang mendatangkan dosa kepada dirinya. –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor