Ramona Zam Zam Punca Amyra Dan Dazrin Tak Jadi Kahwin?


Pembatalan perkahwinan pasang artis, Amyra Rosli dan Dazrin Kamaruddin yang sepatutnya berlangsung 8 Ogos ini mula menjadi viral dikalangan para peminat pasangan tersebut.

Sebelum ini KedahNews.com ada menyiarkan berita mengenai perkahwin pasangan pelakon tersebut yang telah dibatalkan melalui kenyataan daripada ibu Amyra.

Walaupun pembatalan majlis tersebut tidak didedahkan, namum terdapat sumber-sumber mengatakan keputusan ini dibuat disebabkan kehadiran orang ketiga iaitu, pelakon Ramona Zam Zam yang dikatakan semakin intim dengan Dazrin.

Ketika dihubungi oleh portal berita Gua.com.my, Amyra enggan mengulas lanjut mengenai berita tersebut dan dia hanya mengetahui hal berkenaan melalui akhbar.

“Bagi saya, benda itu tak datang dari mulut saya sendiri sebab tahu-tahu dah keluar di surat khabar. Jadi, sama ada ya atau tidak perkara itu, saya tak nak ambil tahu sebab saya tak tahu apa-apa langsung tentang hal tersebut," katanya.

Namum begitu, Amyra berkata, dia masih menyayangi Dazrin dan akan menerima pelakon itu sebagai suami sekiranya jodoh mereka masih ada pada masa hadapan.

Dazrin dan Amyra yang mengikat pertunangan pada 25 Ogos tahun lalu sepatutnya akan berkahwin pada 8 Ogos ini tetapi perkahwinan itu telah dibatalkan menerusi satu kenyataan daripada ibu Amyra tanpa menyatakan sebarang sebab. -KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor

Sumber asal: Mynewshub.my