"Bodoh, Bangang, Bengap..!!!" - Che Ta Hilang Sabar!

Mungkin benarlah kata orang, jangan sesekali menaikkan darah mengganggu emosi wanita mengandung. Buruk padahnya nanti...

Dan mungkin itulah yang terjadi terhadap seorang pengguna laman sosial Instagram yang menerima herdikan dari selebriti terkenal, Rozita Che Wan, yang sedang berbadan dua baru-baru ini.

Rozita atau lebih dikenali sebagai Che Ta bagaikan hilang sabar apabila melancarkan "serangan roket" bertali arus dengan pelbagai gelaran yang mampu membuat pengguna laman sosial itu berwajah "merah padam"!

Selamba saja Che Ta melepaskan berangnya dengan melabelkan pengkritiknya dengan gelaran "bodoh", "bangang" dan "bengap".

Amukan Che Ta...
Mungkin betul apa yang dikatakan Che Ta tentang pengkritiknya yang seolah-olah "tak faham bahasa" dengan hanya membaca tajuk laporan berita sahaja untuk mengutuknya tanpa memahami isi kandungan laporan berita tersebut.

Walau bagaimanapun, diharapkan Che Ta tidak ambil serius sangat dengan kata-kata kurang enak orang luar terhadap dirinya sekeluarga dan menjaga emosinya ketika mengandung.

Banyak-banyakkanlah bersabar, membaca Al-Quran, berdoa dan beristighfar kepada Allah SWT supaya  agar proses kelahiran kelak berjalan lancar dan selamat semuanya. Ameeennn... -KedahNews.com