Edisi Cinta Monyet: Azreen Vs Aswad, Mampu Buat Kita Tersengih...

Kisah cinta zaman sekolah memang kelakar dan lucu untuk dikenang-kenangkan. Patutlah ramai yang melebelkan cinta pada usia itu sebagai Cinta Monyet.

Kali ini kami tunjukkan gambar beberapa keping surat ayat-ayat cinta budak-budak sekolah yang sangat kelakar.

Sesiapa yang membacanya pasti akan terkekeh-kekeh ketawa!

Surat perpisahan ini ditulis oleh Azreen kepada Aswad memberitahu hubungan mereka sudah putus gara-gara Aswad curang padanya dan sanggup bercinta pula dengan Fatin dan Sofia!

Wah, hebat budak-budak sekarang ye sampai ada dua kekasih hati lagi.hihi…

Ayat Azreen dalam surat tersebut:


"Assalamualaikum, wei Aswad aku mintak maaf minta ampun, kalau salah silap aku taw tapi aku nak habaq aku nak ambik jadi adik angkat dah la aku tak suka kat hang dah. Aku kapel dengan Adam dah faham! Sebab siapa suruh hang kapel dengan Fatin dan Sofia? Kapel kita sudah berakhir hari ini, bye."

“Janganlah sedih, jangan merajuk, jangan panggil aku sayang."

Lebih lawaknya lagi Azreen yang turut mengaku sudah mencintai jejaka lain bernama Adam dan sempat memberi kata-kata keramat kepada Aswad “Ini kali terakhir aku kata I LOVE U sayang, faham!”

Dalam marah-marah si Azreen ini, sempat ucap kata-kata cinta terakhir lagi taw.

Kami asyik baca surat ini gara-gara tak tahan terbahak-bahak ketawa. Alahai, Azreen oiiii…

Anda bacalah sendiri yer! 
 
Sumber: Mynewshub.my