Suhaizan Dakwa Telefon Bimbit Digodam, Teruk Diketawakan Penyokong PAS?

Tindakan Ketua Pemuda PAS, Suhaizan Kaiat memuat naik status mendakwa telefon bimbitnya telah digodam pihak tertentu di akaun laman sosial Facebook miliknya telah menjadi bahan lawak jenaka yang ditertawakan ramai pihak.

Malah, lebih membuat kita menggarukan kepala yang tidak gatal, pihak yang mentertawakan Suhaizan adalah para penyokong PAS sendiri yang menggelar diri mereka sebagai "El-Haraki" di laman sosial yang sama.

El-Haraki "merayu" supaya Suhaizan tidak buat lawak seperti itu dan mendakwa perbuatan tersebut hanyalah merupakan taktik untuk meraih simpati terhadapnya.


"Jangan buat lawak, wahai Suhaizan Kayat. "Budiman" palsu. Pasal kerja hack macam ini, suatu yang lawak.

"Politik Simpati," kata admin di laman fanpage Facebook tersebut.


Sementara itu, bekas Ketua Pemuda PAS, Nasruddin Hassan Tantawi dan bekas Timbalannya, Nik Abduh Nik Aziz bersama beberapa penyokong pro-ulama PAS tampil menyerahkan memorandum bantahan pesta arak, Octoberfest, kepada pihak Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ).
 
Malangnya, tiada kelibat Suhaizan atau Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad ketika memorandum bantahan tersebut diserahkan kepada pihak berkuasa tempatan (PBT) itu. -KedahNews.com