Video Viral: Skuad Selangor "Dibasuh" Penyokong Sendiri...

Sebuah rakaman video memaparkan seorang penyokong skuad bola sepak Selangor sedang sakan "berleter" terhadap para pemain pasukan merah kuning itu sedang viral dan hangat diperkatakan, khususnya kepada para peminat sukan.

Lelaki yang merupakan penyokong kuat pasukan Red Giants itu mendakwa dia bersusah payah ke stadium menyaksikan perlawanan bola sepak membabitkan skuad itu adalah semata-mata kerana semangatnya kepada negeri Selangor dan bukan kerana para pemain tersebut.

Turut di"sekolah"kan peminat tegar bola sepak Selangor itu ialah pemain import skuad tersebut, Paulo Rangel.


Diyakini sesi "leteran" peminat itu berlaku ketika para pemain skuad berkenaan sedang menjalani latihan rutin harian mereka baru-baru ini.

KedahNews.com tertanya-tanya, apakah wajar dan adil tindakan peminat berkenaan? Apakah dengan leteran seperti itu maka skuad Selangor akan bersemangat dan kembali mempamerkan aksi yang lebih baik selepas ini? Atau prestasi mereka akan jatuh merudum?

Apakah para peminat skuad Helang Merah di Kedah ini akan menurut jejak langkah peminat Selangor itu? Mungkin ada yang boleh jelaskan pandangan? -KedahNews.com