Artis Wanita Dikecam Munafik Gara-Gara Kembali Tak Pakai Tudung!

Kalau Miss A sebut nama Marshanda, mesti korang kenal kan ? Alaaa, yang pelakon sinetron Indonesia tuu.. Kalau tak silap Miss A, dia pernah berlakon dalam “Putri Yang Terbuang” yang selalu ditayangkan waktu petang-petang di tv3 dulu..

Miss A dapat tahu Marshanda telah dikecam oleh masyarakat islam disana kerana dia dikatakan telah kembali tidak bertudung selepas bercerai dengan suaminya, Ben Kasyafani.

Marshanda dikatakan telah memuat naik beberapa fotonya yang tidak mengenakan hijab di laman sosial Instagram miliknya.

Ni yang Miss A tak faham dengan si Marshanda ni.. Miss A tengok dia ni lagi comel kalau bertudung.. ni bila cerai ja terus bukak tudung pelik betul.. Ramai antara peminat Marshanda turut berasa sedih dengan imej baru dia..

Banyak laa, komen-komen yang Miss A baca.., ada yang marah, ada yang keji, maki hamun, ada yang bersetuju, ada yang puji dia bukak balik tudung, macam-macam lah komen yang Miss A jumpa.. Siap ada yang kata, si Marshanda nie munafik laa..

Miss A ni bukan la peminat setia Marshanda.., tapi dalam kategori peminat biasa je, Miss A suka tengok gambar-gambar anak dia. Masa dapat tahu dia dan Ben nak bercerai sedih jugak.

Bila dia bercerai, lagi bertambah sedih bila dapat tahu dia buka tudung balik. Miss A harap Marshanda akan kekal istiqamah selepas ini sekiranya ingin kembali bertudung.. Miss A/UtaraNews.com