Seram! Jangan Lupa Periksa Bawah Katil Anda Nanti...

Sebuah video pendek yang berdurasi seminit ini pasti akan membuatkan anda ‘seram sejuk’. Dengan skrip ringkas sebegini, rasa takut itu berjaya diusik pada setiap yang menontonnya.

“I begin tucking him into bed and he tells me, “Daddy check for monsters under my bed.” I look underneath for his amusement and see him, another him, under the bed, staring back at me quivering and whispering, “Daddy there’s somebody on my bed.”

“Saya menyelimutkan anak saya dan kemudian dia berkata, “ayah, cuba lihat bawah katil, lalu saya pun menurut permintaannya dan terus melihat ke bawah katil, saya ternampak dia juga (terus berasa pelik) dan anak saya yang berada di bawah katil itu terus berbisik kepada saya dengan mengatakan, “ayah, ada seseorang di atas katil saya!”


Menurut pembikinnya, filem pendek ini diinspirasikan dari seorang blogger dalam rencana di AskReddit dengan membawakan topik “What is the best horror story you can come up”.

Ia berkenaan mencipta dua ayat yang boleh menyeramkan si pembacanya.

kT093Ts1

Jangan lupa periksa bawah katil anda malam nanti!

Sumber: Mynewshub.cc