#Viral: Genji Buskers Berterabur Lirik "Gabra" Dihampiri Tun M

Tak tahulah sama ada terkena "tempias" dari Caliph Buskers yang "meletop" baru-baru ini di AJL ke-29, kali ini sebuah lagi kumpulan pemuzik jalanan (buskers) mendapat perhatian ramai gara-gara kelibat seorang VVIP yang menonton persembahan mereka.

Teruja dengan kehadiran mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang meluangkan masa sekitar 2-3 minit menonton persembahan mereka menyebabkan Genji Buskers "gelabah" hingga berterabur lirik!

Tun M yang hadir bersama isteri di Avenue K, Kuala Lumpur pada Sabtu lalu sempat memberikan wang RM50 kepada Genji Buskers dan kumpulan tersebut difahamkan akan "semadi"kan wang pemberian negarawan itu di dalam "frame" sebagai kenangan seumur hidup.

"1st time nyanyi mata berair..with Negarawan terulung #tunmahathir.. Rupanya dah 3,4 minit saya diperhatikan tadi..bila terpandang tun..lirik terus bersepah hahaha...

"Nama kami sama MM ...dan kami Sagittarius... Rm50 yg tun bagi akan saya frame kan ;p .. Cdt : faiz & friend fans genji dr pahang yg tolong ambil gambar," kata Genji Buskers yang dipetik dari laman Facebook mereka.

Dibawah, turut dikongsikan detik-detik manis Genji Buskers yang seolah "terkedu" dihampiri Tun M ketika menyampaikan persembahan jalanan mereka. -Kedahnews.com