Johan Kena "Queen Control"? Ini Penjelasan Isterinya...

ALOR SETAR - Belum pun reda kontroversi cium mulut di Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2014 tempohari, muncul pula khabar angin terbaru yang mendakwa pelawak terkenal, Johan sering dikongkong dan dikawal ketat oleh isterinya, Ozlynn Wati.

Kenyataan itu diperkukuhkan lagi selepas ada yang menyatakan kononnya segala tindak-tanduk dan keputusan yang dibuat pelawak itu perlu disaring terlebih dahulu oleh Ozlynn.

Bagaimanapun, Ozlynn yang juga merupakan seorang pelakon menafikan sekeras-kerasnya dakwaan tersebut.

Jelas Ozlynn, dia hanya membantu dalam memberi nasihat kepada Johan mengenai perkembangan kerjaya seninya.

“Bagi saya, tidak timbul soal saya mengongkong Johan kerana apa yang saya buat adalah untuk kebaikan Johan juga. Kebetulan saya terlebih dahulu menceburi bidang ini berbanding Johan yang kerjaya seninya baru bermula sekitar 2007.

“Sepanjang tempoh itu juga, dah banyak pengalaman yang saya lalui dan apa yang saya lalui dulu itulah yang saya jadikan panduan untuk membantu kerjaya seni Johan pula,” kata Ozlynn dalam satu kenyataannya.

Sementara itu, Ozlynn turut mengaku bahawa dia banyak memastikan Johan berdisiplin mengikuti jadual kerana suaminya terlalu kerap sibuk dan menasihati pelawak itu mengenai tawaran pekerjaan yang mendatang. -Kedahnews.com