Segmen Gosip Miss A: "Kalau Saya Kena Pukul, Saya Lapor Polis"- Uqasha Senrose

Minggu lalu, kecoh juga tentang desas-desus pelakon lelaki, Syafiq Kyle yang dikatakan telah memukul selebriti jelita, Uqasha Senrose sehingga mendatangkan kecederaan pada bahagian muka..

Bagaimanapun, Syafiq telah pun menafikan tohmahan itu dan dia maklumkan tu semua hanyalah sekadar gosip ja..

Tapi, segelintir pihak masih lagi "ter"percaya gosip tu.. Iyalah dengar sebelah pihak mana nak tahu betul ke tidak.. kalau tanya, mana ada orang nak mengaku salah.. Ye dak?

Untuk menjernihkan keadaan, Uqasha sendiri tampil menafikan perkara yang berlaku tu.. Dia bagitahu, kalau betul dia kena pukul, dah tentu dia tak akan berdiam diri je.. mesti dia akan laporkan pada polis..

“Kalau betul saya dipukul oleh Syafiq, sudah tentu ada laporan polis yang dibuat. Saya sendiri tak tahu dari mana datangnya cerita begitu dan tiba-tiba sahaja nama saya panas.” katanya..


Bila ditanya status hubungan dengan Syafiq, Uqasha bagitahu mereka tak pernah bercinta dan hanya sekadar teman rapat.. Jawapan "klise" dari artis! Sikit-sikit teman rapat.. Miss A tengok dah macam orang bencinta je..kan? kan? kan?

Tapi, gosip ni pun nampak sangat tipunya... kalau betul Uqasha kena pukul dengan Syafiq.. Takkan dia nak senyap je.. Baik betul Uqasha nak bagi laki pukul muka free-free..? Nak buat cerita pun biar la logik sikit... ye tak?  - Miss A/Kedahnews.com