Zizan Hanya Pilih Gadis Kampung Yang Tidak Perlu Mekap Tebal.. Tahniah!

Di landa pelbagai kontroversi hangat yang dikaitkan dengannya, pelakon dan pelawak popular Zizan Razak akhirnya mendedahkan kepada umum bahawa dia bakal mendirikan rumah tangga pada Jun ini.

Mendedahkan gadis berkenaan bukan Emma Maembong, Zizan menjelaskan bahawa gadis yang berjaya memenangi hatimya itu hanyalah seorang gadis yang sekampung dengan pelawak yang berasal dari Kuala Terengganu itu.

Menurut Zizan, bakal isterinya baru berusia 24 tahun dan dia masih enggan mendedahkan identiti gadis itu buat masa ini.

"Ya, saya akan berkahwin! 

"Gadis pilihan saya berasal dari Kuala Terengganu. Beliau bekerja dan berusia 24 tahun. Namanya, biarlah rahsia dulu.

"Saya bukan muda lagi, usia sudah mencecah 31 tahun. Sudah masanya saya berkahwin dan memiliki anak. Saya bukan mahu melarikan diri daripada kontroversi yang timbul, tetapi berkahwin mungkin dapat mengelakkan fitnah yang bukan-bukan.

"Lagipun, ibu bapa saya sudah berusia, saya mahu mereka tengok saya naik pelamin dan sempat bermain dengan cucu-cucu,” katanya yang dipetik ari media semalam.

Menurut pelawak kelahiran program realiti Raja Lawak terbitan Astro itu lagi, difahamkan bahawa bakal isterinya itu merupakan seorang wanita yang tidak perlu bersolek tebal untuk menampakkan kejelitaan semulajadinya.

Malah katanya, sikap gadis itu yang sangat menghormati kedua ibu bapa Zizan turut menambat hati pelakon Cicakman 3 itu untuk menyuntingnya sebagai suri hidup.

Sebelum ini, Zizan pernah dikaitkan dengan beberapa artis cantik antaranya Juliana Evans, Leez Rosli dan Emma Maembong. -Kedahnews.com