5 Aktor Hollywood Yang Hot Tapi Gay..!


MASA untuk patahkan hati kaum wanita di luar sana!

Inilah 5 aktor Hollywood yang kacak lagi bergaya serta hot di mata setiap wanita tapi malangnya mereka ini merupakan homoseksual atau gay!

Mesti ramai wanita yang menangis dan kecewa dengan berita ini tapi itulah hakikatnya dan belajarlah untuk terima kenyataan..

Jom kita tengok siapakah aktor yang akan membuat wanita ‘menangis’ di bawah ini.

1) Matt Bomer, pelakon tampan yang terkenal dengan siri drama White Collar dan filem Magic Mike kini sedang ‘berseronok’ bersama suaminya, Simon Hall, di Hawaii.

MV5BMjA5NTE4NTE5NV5BMl5BanBnXkFtZTcwMTcyOTY5Mw@@._V1_SX640_SY720_
28E1F4BE00000578-3088946-Husband_and_husband_Matt_Bomer_and_spouse_Simon_Halls_are_enjoyi-a-2_1432101375657

2. Neil Patrick Harris, terkenal dalam siri How I Met Your Mother. Dia kini bahagia disamping ‘suami’, David Burtka dan dua anak mereka, Harper Grace dan Gideon Scott.

Neil 1
Neil 3

3. Zachary Quinto, pelakon yang terkenal melalui siri drama Heroes. Sekarang dia sedang berpacaran dengan model, Miles Mcmillan.

Zac 1
EXCLUSIVE: Zachary Quinto and boyfriend walking hand-in-hand in New York

4. Matt Dallas, pelakon yang terkenal melalui siri drama Kyle XY. Matanya sememangnya menawan ramai wanita di luar sana tapi dia lebih berminat dengan lelaki.

Premiere Of Paramount Pictures' "The Lovely Bones" - Arrivals
Dallas 3

5. Wentworth Miller, pelakon yang terkenal melalui siri drama Prison Break. Dia pernah cuba bunuh diri kerana tidak dapat menerima hakikat bahawa dirinya adalah gay.

Miller 1
Miller 2 














Sumber: Mynewshub.cc