Baru Bergelar Suami Isteri Semalam, Dah Ada Pihak Tohmah Isteri Fahrin Ahmad?

PELAKON kacak Fahrin Ahmad, 36, yang baru melangsungkan pernikahan dengan Elena Hani Eleas, 37, semalam, menafikan desas-desus bahawa isterinya pernah berkahwin dan memiliki seorang cahaya mata.

Ujar tonggak utama filem Pilot Cafe itu, gosip tersebut disebarkan oleh pihak tidak bertanggungjawab.

“Selepas saya umumkan berita pernikahan kami Selasa lalu, macam-macam spekulasi timbul sehingga ada yang mengatakan isteri saya adalah seorang janda beranak satu,” ujarnya seperti dilaporkan MStar.

Tambah Fahrin, dia melihat keputusannya untuk merahsiakan identiti Elena sehingga hari berlangsungnya pernikahan sebagai satu keputusan terbaik.

“Bukan, dia tidak pernah berkahwin. Bila difikirkan balik, saya melihat ada hikmah di sebalik tindakan saya merahsiakan identiti Elena daripada orang ramai.

“Jika tidak, saya percaya macam-macam bentuk spekulasi yang akan timbul dan mungkin boleh merosakkan kelancaran majlis pernikahan kami,” jelas Fahrin.

Pasangan terbabit dilaporkan tidak bertunang, sebaliknya mengadakan pertemuan mengikut adat yang diadakan bersama keluarga terdekat hujung tahun lalu.

Pernikahan mereka berlangsung semalam di Pusat Konvensyen Sime Darby, Bukit Kiara, Kuala Lumpur. -Kedahnews.com