Turun Padang Bukan Untuk Musim Pilihanraya Saja

Datuk Jailani Johari
HULU TERENGGANU – Lebih banyak program bersama rakyat perlu diadakan oleh para pemimpin UMNO untuk mendekati dan memahami masalah mereka, kata Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Jailani Johari

Jailani yang juga anggota Parlimen Hulu Terengganu berkata program turun padang patut diadakan tanpa mengira masa, bukan hanya ketika musim menjelang pilihan raya.

UMNO Bahagian Hulu Terengganu perlu memperkukuh segala aktiviti dari peringkat akar umbi demi menjaga parti, katanya.

“Kita perlu bersedia menghadapi isu semasa yang sentiasa ditimbulkan pihak-pihak tertentu dan kita juga seharusnya bersatu menjaga parti,” tegas beliau dalam ucapan pada Majlis Berbuka Puasa bersama 300 pemimpin UMNO Hulu Terengganu di sini malam tadi.

Majlis anjuran UMNO Bahagian Hulu Terengganu itu turut dihadiri Pengerusi Jawatankuasa Belia Sukan dan Sumber Manusia Negeri Datuk Rozi Mamat yang juga anggota Dewan Undangan Negeri (DUN) Telemong, Ketua Wanita UMNO Negeri Terengganu, Datuk Fatimah Hamat dan Pegawai Penyelaras DUN Manir, Yusof Awang Hitam.

Hadir sama ialah para wartawan dan pengamal media dari Pertubuhan Berita Nasional Malaysia (Bernama), Radio Televisyen Malaysia (RTM), Astro Awani dan Unit Komunikasi Negeri Terengganu. – BERNAMA