TERKINI: TMJ Letak Jawatan Sebagai Presiden PBNJ

Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim
ALOR SETAR - Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim dilapor telah meletak jawatan sebagai Presiden Persatuan Bolasepak Negeri Johor (PBNJ) pada pukul 5 petang semalam.

Bagaimanapun, tiada sebarang alasan diberikan atas perletakan jawatan TMJ yang disayangi oleh rakyat Johor, khususnya para penyokong skuad bola sepak Harimau Selatan itu.

Menurut kenyataan dari Setiausaha Kehormat Persatuan Bolasepak Negeri Johor, Mohd Fahmy Yahya, kekosongan jawatan Presiden PBNJ itu telah digantikan oleh Setiausaha Kerajaan Negeri Johor (SUK), Dato' Haji Ismail Bin Karim.


"Walaubagaimanapun segala perancangan, pengurusan kewangan, pentadbiran, pembentukan akademi dan stadium baru serta polisi persatuan akan diteruskan. 

"Segala perancangan jangka masa panjang dalam sukan bola sepak Negeri Johor termasuk dari segi infrastruktur dan segala yang berkaitan akan tetap dilaksanakan," jelas Mohd Fahmi dalam kenyataannya yang dipetik dari laman Page Facebook, Johor Southern Tigers. -Kedahnews.com