Video Viral: Anak Yatim Dipaksa Cium Kaki Anak Tauke Restoran


Sungguh melampau dan keterlaluan akhlaknya, itu reaksi kami ketika menonton sebuah klip video yang merakam aksi seorang gadis dipaksa mencium kaki seorang perempuan yang merupakan anak tauke sebuah restoran tersebar menjadi viral di media sosial baru-baru ini.

Perbuatan biadap dan kurang ajar yang dikatakan telah dilakukan si anak tauke sebuah restoran itu sekali gus mencetuskan kemarahan ramai, malah teruk dikecam oleh warga netizen dari seluruh negara.

Lebih mengejutkan, kejadian yang dikatakan berlaku di Seberang Takir, Terengganu ini dikatakan mendapat sokongan dan disaksikan oleh ibu si pembuli itu.

Bahkan, akibat trauma dengan insiden tersebut, mangsa yang merupakan pelajar tingkatan tiga dikatakan nekad berhenti sekolah berikutan berasa amat malu.

Menurut pelajar yang hanya mahu dikenali Mia, sebelum insiden dipaksa cium kaki, perempuan itu pernah memukulnya dan cuba menanggalkan pakaiannya pada hari yang berbeza.

“Memang selama ini hubungan saya dan pelajar perempuan itu tidak baik dan saya akui ada buat kesilapan terhadap dia. Tetapi saya telah minta maaf.

“Pada kejadian pertama (8 September) dia minta saya bertemunya kerana ingin selesaikan perkara ini dan saya pergi jumpa dia agar perkara ini selesai.

“Namun saya tidak menyangka sama sekali dia kemudiannya bertindak memukul dan cuba tanggalkan pakaian saya.

“Bagaimanapun, selepas kejadian itu, saya didesak untuk bertemu di restoran milik keluarganya dengan alasan dia telah menyesal.

“Tanpa berfikir panjang saya pergi berseorangan ke restoran milik keluarganya itu. Ketika itu, saya dapati beberapa rakannya berada di situ dan ibunya juga ada bersama.

“Awalnya pertemuan berlangsung dengan baik sehinggalah ibu kepada pelajar tersebut memaksa saya mencium kaki anaknya sekiranya ingin memohon maaf,” ujarnya.

Jelas Mia, ketika kejadian dia yang terkejut diperlakukan sedemikian, tiada pilihan lain selain mengikuti arahan ekoran dikepung oleh rakan-rakan pelajar perempuan tersebut.

Kami difahamkan bahawa Mia yang merupakan anak bongsu daripada lima beradik itu baru sahaja kehilangan bapanya pada Ogos lepas.

Berikutan kejadian, dia dan keluarga telah membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Terengganu. -Kedahnews.com