Impian Raja Ilya Mahu Berlakon Dengan Kajol Bakal Tercapai

Heroin filem Hindustan popular, Kajol bakal bergandingan dengan Raja Ilya dalam naskhah filem terbaharu aktres itu yang berjudul KL ke Bollywood.
Nampaknya impian pelakon, Raja Ilya untuk bergandingan sama dengan heroin filem Hindustan terkenal, Kajol, bakal terlaksana dalam masa terdekat ini.

Menurut Raja Ilya ini kerana dia bakal berlakon dalam naskhah filem terbaharu aktres itu yang berjudul KL ke Bollywood, yang akan memulakan penggambaran bulan hadapan.

Memetik mStar, Raja Ilya berkata, “Filem ini sepatutnya menjalani penggambaran Mac lalu namun atas sebab-sebab tidak dapat dielakkan selain tidak mendapat pengesahan daripada produksi di India ia terpaksa ditangguhkan.

“Alhamdulillah produksi telah mengesahkan penggambaran akan dijalankan pada Disember depan dan saya teruja kerana bintang Bollywood Kajol turut terlibat dalam filem ini,” katanya.

Selain Raja Ilya, filem itu turut menampilkan pelakon berbakat besar, Shaheizy Sam.

Mesti Raja Ilya dah tak sabar nak berlakon dengan idolanya itu. Apa-apa pun kita nantikan sahaja tayangan filem itu yang menggabungkan kerjasama dua negara, Malaysia dan India. -Kedahnews.com