Jumpa Gigi Dan Serpihan Tulang Di Lokasi Kes Bunuh

Kawasan di sekitar bengkel membaiki bas di Jalan Pahang, berhampiran Plaza Tol Tapah, Perak yang dipercayai jadi lokasi pembunuhan ngeri empat mangsa.
Tapah - Pasukan penyiasat menemui beberapa barangan lagi termasuk gigi, serpihan tulang, kasut dan pakaian di lokasi kejadian kes pembunuhan kejam di sebuah bengkel kenderaan di Jalan Pahang, di sini hari ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Perak Senior Asisten Komisioner Goh Kok Liang berkata, pasukan penyiasat yang melakukan siasatan seawal jam 10 pagi tadi dengan memperincikan pencarian bahan bukti dipandu arah oleh dua suspek.

"Hasil siasatan bengkel kenderaan berat yang dipercayai menjadi lokasi utama pembunuhan empat mangsa berjaya menemui beberapa barang lagi termasuk gigi, serpihan tulang, kasut dan pakaian.

"Semua barang itu akan di hantar kepada pihak hospital dan Jabatan Kimia untuk tujuan bedah siasat dan analisis DNA," katanya.

Menurutnya, serakat ini tiada tambahan mangsa terbabit atau tangkapan keatas orang lain dibuat.
Pasukan penyiasat dan dua suspek yang turut dibawa ke bengkelberkenaan dilihat meninggalkan lokasi kejadian pada jam 5.30 petang tadi.


Sumber: myMetro