Perbualan Lucah Ibu Dan Anak Tersebar, Rancang Buat Maksiat Di Resort!

Gambar Hiasan
Pihak kami tidak pasti sama ada perbualan di bawah ini adalah merujuk kepada perbualan di antara seorang ibu dengan anak kandungnya sendiri.

Namun pada pandangan kami, kemungkinan perbualan itu adalah di antara seorang wanita dengan lelaki simpanannya, atau lebih dikenali dengan gelaran "anak ikan".

Sebagaimana maklum, dikatakan bahawa terdapat sebilangan kecil wanita-wanita yang sudah bersuami namun tidak puas dengan aksi ranjang bersama pasangan mereka cenderung untuk mencari lelaki lain yang lebih muda untuk memuaskan hawa nafsu.

Apatah lagi, dikatakan juga bahawa selalunya wanita-wanita kaya yang kesunyian dan sering ditinggalkan suami yang selalu bekerja "out station" turut cenderung untuk curang dengan mencari 'pucuk muda' untuk melampiaskan serakah mereka.

Pun begitu, kami yakin bahawa hanya segelintir sahaja wanita yang terlibat dengan kegiatan tidak bermoral itu di negara kita memandangkan agama dan budaya kita yang masih tinggi nilai-nilai murni berbanding masyarakat barat.

Meskipun begitu, terbukti melalui beberapa kisah dan pendedahan media sebelum ini bahawa kes-kes terpencil seperti di bawah ini ada berlaku dan mengejutkan ramai pihak.

Justeru itu, kami tiada punya pilihan lain kecuali mendoakan supaya semua lapisan masyarakat di Malaysia, khususnya yang beragama Islam, menolak sekeras-kerasnya perlakuan dosa besar seperti ini sekaligus menjauhi sebarang perbuatan berunsur zina.

Jelik sungguh kami membaca perbualan di bawah dan bayangkan jika Allah dedahkan nanti dosa rahsia seperti ini di akhirat kelak. Tidak malu pada diri sendiri, sekurang-kurangnya malulah pada Yang Maha Pencipta... Wallahu'alam. -Kedahnews.com