Angah Raja Lawak Nikah 19 Februari, Majlis Resepsi 20 Februari 2016

Angah Raja Lawak dan tunangnya, Ameera Asyura
Sekalung tahniah diucapkan kepada Angah Raja Lawak dan tunangnya, Ameera Asyura yang bakal bernikah pada 19 Februari tahun depan serta mengadakan majlis resepsi pada 20 Februari di Melaka.

Angah juga memberitahu bahawa segala persiapan hanya dilakukan secara sederhana dan majlis itu turut akan dilakukan di Melaka sahaja.

“Persiapan sederhana kerana majlis hanya akan diadakan di sebelah pihak sahaja iaitu di Melaka. Sudah pasti media dan peminat akan diundang dan saya mula edarkan kad bermula Januari setelah ia sudah selesai dicetak”

“Perasaan gementar untuk nikah itu tidak ada sangat tetapi memikirkan keadaan kehidupan setelah sembilan tahun menjadi duda. Sebelum ini tidak ada sesiapa, jadi apabila tinggal berdua sudah pasti bawa kelainan dalam hidup saya,” katanya.

Ameera masih lagi menuntut di UiTM Lendu, Melaka namun Angah mengatakan perkara tersebut sudah dibincangkan sebelum ini.

Pastinya Ameera perlu bijak membahagikan masa antara keluarga dengan waktu belajarnya selepas bergelar isteri kelak. –Kedahnews.com