Fouziah Gous "Belanja" Gambar Anak Sulung, Muhammad Zeeshan Namanya


Sebagaimana yang diketahui umum, pelakon dan pengacara Fouziah Gous telah selamat menimang cahaya mata sulung baru-baru ini.

Melalui kemaskini laman Instagramnya, Fouziah memaklumkan telah pun pulang dari hospital dan baru selesai melakukan amalan sunat tahnik kepada anak lelakinya ini.

Selain itu, Fouziah turut memberitahu dia dan suami telah sepakat menamakan anaknya, Muhammad Zeeshan yang bermaksud kekuatan dan yang terhebat.

“Assalamualaikum semua. Alhamdulillah baru selesai bertahnik untuk @zhafoujr. Ingin saya kenalkan baby lelaki saya, Muhammad Zeeshan Bin Md. Zhafran.

“Dilahirkan pada 26 November 2015, jam 11.37 pagi di DEMC Specialist Hospital. Zeeshan yang bermaksud Kekuatan / yang Terhebat – nama pilihan kami,” tulisnya.


Isteri kepada Zhafran Yusof ini turut mengucapkan terima kasih kepada peminat yang tidak henti-henti mendoakan kesejahteraan buat mereka sekeluarga.

Dalam pada itu, ramai peminat dilihat meninggalkan komen di ruangan Instagram memuji kecomelan bayi milik pasangan selebriti ini. -Kedahnews.com