Mayat Kanak-Kanak Jatuh Longkang Besar Di Nilai Ditemui

Mayat kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun yang terjatuh ke dalam longkang besar berhampiran flat di Desa Chempaka tengahari ditemui dua kilometer dari lokasi kejadian kira-kira jam 2.20 petang semalam. - Foto BERNAMA
NILAI – Mayat seorang kanak-kanak lelaki yang jatuh ke dalam longkang besar berhampiran flat Taman Desa Chempaka Nilai diwaktu tengah hari ditemui dua kilometer dari lokasi kejadian kira-kira pukul 2.20 petang, semalam.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Nilai, Ahmad Ridwan Yahya berkata mayat G. Sukumaran, 3, ditemui tersangkut pada jaring perangkap sampah di Sungai Labu oleh pasukan bomba yang membuat operasi mencari dan menyelamat.

Sementara itu Ketua Polis Daerah Nilai, Supt Zaldino Zaludin berkata kakak mangsa yang berusia 11 tahun memberitahu mereka sebelum itu pergi ke kedai di bawah blok rumah pangsa itu.

“Selepas itu mereka bermain di tepi longkang besar hingga menyebabkan adiknya terjatuh dan si kakak cuba menyelamatkan adiknya, tetapi gagal berikutan air deras ekoran hujan lebat malam tadi,” katanya. – BERNAMA