Presiden UMNO Ziarah Presiden PAS Di IJN Awal Pagi Tadi


KUALA LUMPUR- Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak sempat meluangkan masa untuk melawat Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, yang telah dimasukkan ke Institut Jantung Negara, Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur, pada awal pagi tadi.

Mohd Najib sebelum ini dilapor pernah melawat Abdul Hadi yang dimasukkan ke IJN pada 2014 akibat masalah pernafasan selain pernah menziarahi Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din Al-Hafiz di pusat pakar rawatan jantung tersebut.

Najib Razak melawat Hadi Awang Di IJN sebelum ini
Walaupun berbeza parti politik dan dihina segelintir pihak sebelum ini, Mohd Najib dilihat amat menghargai para pemimpin politik parti lain khususnya para pemimpin PAS yang dilayan seolah-olah saudaranya sendiri.

Sementara itu, Najib juga telah menziarahu bekas pegawainya, Datuk Safar Nasir yang terpaksa dimasukkan ke wad di sebuah hospital yang tidak dinyatakan lokasinya.


Datuk Nasir Safar juga merupakan bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Johor dan menyandang jawatan Timbalan Ketua UMNO Bahagian Tanjung Piai. -Kedahnews.com